Här är mina bilder från utställningen på Galleri Fotografi i Stockholm: https://www.flickr.com/photos/beskowbild/albums/72177720321529340
Jag kommer ställa ut bilder från mina två resor till nationalparken Masai Mara i Kenya den 25-31 oktober. Utställningen är på Galleri Fotografi, Hornsgatan 42 i Stockholm, mitt på ”puckeln” som brukar anses som det ”hetaste” galleristråket i stan. Det ska bli kul, spännande och lite läskigt… Det är min första separatutställning inom tullarna. Förut…